Vill bara gnälla lite.. Jag har varit ute på EN tur sen jag fick min motorcykel.. EN enda tur. Hur ska jag kunna lära mig köra motorcykel om jag aldrig kommer iväg. Är det inte regn och skitväder så är det något annat som stoppar. Nu blev ju sonen sjuk under 1.5 v och vi åkte fram och tillbaka på sjukhuset så det är klart då var det ju absolut inte läge men resten av tiden då???
Jag visste redan när jag bestämde mig för att försöka ta mitt mckort att det skulle vara svårt och gå långt mellan gångerna så egentligen är jag inte förvånad men jag vill ju så gärna.
Jag vill lära mig, jag vill köra! (Känner mej som en trotsig tonåring som inte får som jag vill
)Jaja.. Hur lyckas ni andra med familj och småbarn få till tiden? Eller är ni alla såpass gamla redan så ungarna era är äldre? Vad tycker era respektive om hobbyn?
Min yngsta är 4 snart och största är 9 så det dröjer ju några år innan de klarar sig själv och jag kan göra vad jag vill när jag vill.
Så nyfiken på hur ni får till tiden.. klart det blir lättare när man kan köra själv då det kan bli lite mer spontant men för att jag ska komma dit måste jag ju lära mig först
Tack för att jag fick lufta...
/osisen