Säsongsavslutning?

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
Peo
Cykel
Cykel
Answers: 0
Hoj: Vara XL1000VA -04

Re: Säsongsavslutning?

Inlägg av Peo »

Tyvärr så börjar säsongen lida mot sitt slut. Skulle åkt en sväng helgen som var men det satte vädret stopp för. Vill ju hinna åka lite till med nya hojen men 100 mil med den får jag vara nöjd med. Så här ser min pärla ut.
Varadero.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Peo, Åkersberga
XL1000 VA -04
Garmin Zumo 660
Användarens profilbild
Ulf
125cc
125cc
Answers: 0
Hoj: XL1000VA-08

Re: Säsongsavslutning?

Inlägg av Ulf »

Skye skrev:Var ute förra veckan med Ulf och körde runt i södra älvsborg. Hade med mig kamera och videokamera. Tyvärr hade jag laddat batterierna för dåligt till videon så det blev inte så mycket av det för att kunna visa.

Däremot tog jag ett kort på Ulf som stoltserar med nya XL klistermärken bak på toppboxen.
Bild

Detta var antagligen sista svängen för säsongen. Det är inte skönt att åka i nåra få plusgrader och vägarna är fuktiga och kalla så greppet finns inte heller där riktigt.

Så hur är det med er?
Gått i ide med hojen eller fortsätter ni en stund till?
Hur är det på däcksfronten? Har det kommit några nya bra modeller?
Mina Tourance Exp har nu gått 2000 mil och börja få backelitvarning. Finns fortfarande bra mönster men ack så hårda

Finns det andra nyheter som dykit upp under säsongen 2010 och som kan vara värd att tänka på 2011?

Lämnar ämnen fritt och låt snacket flöda så det finns nåt att läsa i höstmörkret :P
Kul att träffas Magnus, det gör vi om. Roligt att du hade samma märken på din box =)
Skriv svar