Går i funderingar på att byta in min Varadero, valet just nu står mellan en helt ny -10 Varadero eller en
-09 BMW R1200RT. (Marginell prisskillnad mellan dessa)
Saken är den att min nuvarande Varadero är en -04 och sanningen är ju den att inte mycket har hänt med dom här cyklarna sedan -03 Alltså är det värt att satsa på en ny Varadero eller påminner cyklarna för mkt om varandra så att jag bara slänger pengarna i sjön??.
Funderar på att byta Varaderon, värt det??
Funderar på att byta Varaderon, värt det??
BMW 1200GS-08
Re: Funderar på att byta Varaderon, värt det??
"Gamla" Varaderon fick nyss ny ägare
Blev lite enklare nu, känner redan abstinensen över att inte ha nån hoj sprida sig...
Blev lite enklare nu, känner redan abstinensen över att inte ha nån hoj sprida sig...
BMW 1200GS-08
Vad blev det av dina hojplaner.?????????????
Om vägen är för dålig, byt hoj.
Det blev en ny Varadero, fullt utrustad -10:a står i garaget nu
hunnit bli 22 mil på mätaren hittills, siktar väl på att korsa 100 mila gränsen i nästa vecka då jag blir ledig från jobbet.
100 mila servicen ska göras innan vintern iaf. är totalnöjd med cykeln. Känns en märkbar skillnad jämför med min "gamla" -04 framförallt är sadeln o kåpan bättre på den nya cykeln, man sitter skönare och bättre skyddad från vinden.
hunnit bli 22 mil på mätaren hittills, siktar väl på att korsa 100 mila gränsen i nästa vecka då jag blir ledig från jobbet.
100 mila servicen ska göras innan vintern iaf. är totalnöjd med cykeln. Känns en märkbar skillnad jämför med min "gamla" -04 framförallt är sadeln o kåpan bättre på den nya cykeln, man sitter skönare och bättre skyddad från vinden.
BMW 1200GS-08