Kanske blir det årets sista tur för mig. Det börjar bli kallt och blött mest hela tiden nu och det är för jävla tråkigt.
Jag hade gärna kört ett tag till men man bör kanske inte ge sig ut på för svåra turer såhär i början av sin karriär. Iaf inte ensam.
Har gått med i några tjejgrupper på FB så till våren kanske jag hakar på någon av turerna som görs och skaffar mig lite nya bekantskaper som har motorcykel.
Har även en förhoppning om att en vän ska ta sitt kort till nästa år så vi kan köra tillsammans.
Men tar hon lika lång tid på sig som mig så kan jag kyssa den idén adjö
Jag är ju rätt socialt lagd för det mesta så det jag finner sämst med motorcykeln är att man är så ensam, jag blir ju rastlös efter en stund. Även när man kör i grupp iofs men då kan man iaf stanna och prata lite mellan varven. Jag gissar att just det här att få tid för sig själv är det som de flesta tycker bäst om men eftersom jag alltid ska vara motvallskärring så "måste" jag ju bara tycka tvärtom.
Typiskt
Hoppas ni har en fin söndag. Så får vi se om jag tar mig ut på en sista tur eller om jag fastnar med tvätten och nedmontering av studsmatta istället
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk