..... eller rättare sagt igår, körde jag till Tyskland, för att hämta en ny kärlek
Det blev 150mil retur inkl en liten sväng inom Louis i Hamburg, för att handla väskor, GPS o lite annat smått o gott
Presentation kommer snart av "Mandela"
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
@Fibern
För mig beror det sig lite på om jag hängt med eller inte. Fast jag har ju lite dåligt minne också så även om jag hängt här ofta brukar jag börja med att backa en bit i trådarna.
Oftast blir det väl senaste inlägg och framåt. Men, om man känner att man tappat något på vägen, läser man väl oftast bakåt för att vara på spåret igen. Något jag ju missade nyssens...
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen
så kom äntligen vårt nya spabad. Stadsbudskontoret som körde vårt flyttgods tyckte att jag inte skulle beställa mobilkran för att lyfta badet på plats utan det tog man lätt på fyra man och bar på plats. Och tro´t den som vill, fyra man knuffade runt denna fyrahundrakilos klump som ingenting. Man kan inte annat vara än imponerad.
Jag är ingen elektriker men jag bara vägrar beställa hit en hantverkare för att koppla in fem trådar i en kopplingsbox. Så, nu är grejerna igång och värmen stiger med ungefär två grader per timme så i morgon blir det premiärbad. Ja, jag vet att man inte får koppla in sånt själv men jag kör faktiskt ibland även fortare än vad hastighetsbegränsningen säger.
Vi har da kört lite tillsammans och inte har jag märkt du översteget hastighetsbegränsningen.
Hoppas du blir nöjd med spabadet.
Vi får ta en pilsner där non gång när kylan o mörket kommer.
Grattis @JanneBoj, ni har ju nu ett tvättäkta paradis där ute
Frågan är inte om, utan hur snabbt jag har möjlighet att titta förbi - man är ju lite nyfiken att se er mansion
@Janneboj. Nu är jag chockad! Har jag umgåtts med en så grovt kriminell människa Jag har minsann aldrig varit en endaste km över gällande fartgräns
Men jag tycker om dig ändå
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Han Jannebojen brukar ligga på en ganska lämplig hastighet som absolut inte känns speciellt olaglig, så det är säkert bara mätaravvikelser som vi pratar om här nu
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"