Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jokern skrev:Ja då har julpyntet på hojen åkt av och jag fick startat den utan problem.
Den bara startade direkt efter att ha ståt sedan den 14 dec
Min "Varadero" startade också direkt, men efter 3 år...https://vimeo.com/202189735
Skickade en video till sonen, så "lev med monologen"...
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro

Sätt markören efter sista hakparentesen, klicka "radbyte" och skriv ditt svar. Även det för utseendets och läsbarhetens skull."Ralf.FIN" skrev:.......
Jag har också skapat en tom rad mellan denna text och citatet för utseendets och läsbarhetens skull.
Vill man hellre ha citatet före sin egen text skriver man följaktligen efter ......Ralf-FIN skrev:Kanske nåt med Tapatalk, vad vet jag??
Men det tycks ju som att när man citerar så kommer också den egna texten inom citatet.![]()
Ett annat tips är att om det är ett längre inlägg, tex en problembeskrivning, med frågor insprängt i texten är tipset att svara "inne i" citatet men att då välja att skriva med tex röd text. Det brukar bli lättare att få en naturlig koppling mellan fråga och svar då än att skriva svaren före/efter citatet. För att få annan färg markerar jag min text och klickar på knappen med ett understruket "A" och väljer sedan färg.
Så... bättre att bara svara med @xxx åt personen man riktar sig till och undvika citat.

️