är nu en glad ägare till en varadero - Hojval

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
mattias h
Barnvagn
Barnvagn
Answers: 0

är nu en glad ägare till en varadero - Hojval

Inlägg av mattias h »

Hej hopp :D Har för några dagar sedan köpt min första hoj, en xl1000va, sprillans ny :D
Anledningen till att det blev den är mest storleken, jag är själv 193 cm och har provat både bmw och yamahas större maskiner men sitter inte helt okej, testade även transalpen vilket var mycket körglädje men ville ändå ha lite större, tänkte att jag kanske tröttnar så då är det lika bra att slå till på en 1000cc direkt :lol: Är galet nöjd och hoppas jag kommer få många trevliga mil i sadeln....
Användarens profilbild
Jonika
Stödhjul
Stödhjul
Hoj: XL650v Transalp -04

Re: är nu en glad ägare till en varadero

Inlägg av Jonika »

mattias h skrev:Hej hopp :D Har för några dagar sedan köpt min första hoj, en xl1000va, sprillans ny :D
Anledningen till att det blev den är mest storleken, jag är själv 193 cm och har provat både bmw och yamahas större maskiner men sitter inte helt okej, testade även transalpen vilket var mycket körglädje men ville ändå ha lite större, tänkte att jag kanske tröttnar så då är det lika bra att slå till på en 1000cc direkt :lol: Är galet nöjd och hoppas jag kommer få många trevliga mil i sadeln....
GRATTIS till hojvalet :D själv är jag precis hemkommen från en skogsrunda med min Varadero 03:a
Senast redigerad av Jonika den ons 21 okt 2009, 20:47, redigerad totalt 1 gånger.
Mvh Jonas
I en annan del av Skåne *pilot
Användarens profilbild
HELLMAN
Cykel
Cykel

Inlägg av HELLMAN »

Grattis till hojvalet!
Superskön maskin som funkar att köra låångt med och är inte helt fel på grus heller :D
mattias h
Barnvagn
Barnvagn

Inlägg av mattias h »

Tackar för det :)
har nu varit på en tripp till Uppsala, bor själv i Sthlm, så jag fick känna lite på glidar känslan och är bara nöjd :D gruskörningen får jag återkomma till när jag kört in mig mer :D
Skriv svar