Kanske jag är lite OT nu (om man nu kan vara det i den här avdelningen), men jag hittar inte igen där vi surrade om nya Affen Men, oavsett, den här var nog den coolaste review jag sett so far
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Anders//
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Transalp 600 - 1996
@Ralf-Fin
Visst kan man fråga sig, VARFÖR? Men sen tittade jag på URAL Quality-Testing, och då frågade jag mig. ÄR ryska vägar såå dåliga, eller är testförarna bara såå galna?
Anders//
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Transalp 600 - 1996
@Jokern
Visst är det härligt att få släppa loss lite ibland. Men 15...är du verkligen så gammal i filmen...
Härlig familj du har. Och härlig film.
Anders//
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Transalp 600 - 1996
@Fibern
Juu, de ryska vägarna är dåliga. Fick det rapporterat av polarn Antti som körde till Vladivostok för två somrar sen. De höll ju sig dessutom på huvudvägen som var någorlunda, men så fort man svänger av på mindre vägar så är det rent bedrövligt. Har nog samma minnesbilder från då jag höll till i Sibirien på 90-talet. Inte bara en gång man slog huvudet i jeep-taket då man satt i baksätet
@Jokern
Riktigt härlig sommar-film detdär Och angående detdär med åldern så har min mor ett stort antal gånger konstaterat att min hjärna tydligen slutade att växa där vid 16-års åldern
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"