Idag har jag varit på försäkringskassan och lämnat mitt sjukintyg
Jag fattar inte att det kan vara så skönt att få gå en tur till det stället, just idag kom jag in och det visade sig, att det var min granne som jobbade där

, om det så är bra eller dåligt, det vet jag inte än
Men hursomhelst, så blev det nog 5 km på min runda
Sen bliver det en liten runda på ca 3 km kl 15:30, då jag skall till vårdcentralen och ta bort agrafferna (26 st )
För ni som undrar, så löper min sjukskrivning, i första hand, till den 25 April...
Så mon inte jag hinner köra lite Brum-Brum med MIVV ljud, innan jag börjar jobbträna
Jag måste ju säga, att jag är jäkla spänt på att höra vad ortopeden har att säga den 14 mars
För jag går ju mycket (rör mycket på mig) och jag har tagit bort den rena morfin tabletten nu, det vill säga att jag kan mobilisera mig utan dom stora smärtor och dom som finns, kan jag hålla nere med vanlig 500 mg Alvedon (2 st 4x om dagen).. Plus att jag börjar trappa ner dom andra medicinerna.. Men den jag "bara" skall ta i 7 dagar till är sprutan mot blodproppar, den skall bli så S***** skön att bli av med.. Jag hatar nålar och sen att jag själv skall sticka mig i magen.... BRRRR FY F**

Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,,

,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)