Tänker om det är någon som har en sån där asbra grej som gör att man orkar putta bak den.
Jag med mina 164cm når ju ner men det är ju inte mycket mer. Jag får ju i tårna alternativt hela ena foten. Det går bra att rulla bakåt på asfalt men blir det lite motstånd så går det inte. Varken om jag sitter på eller leder. Att få in den i garaget själv e omöjligt och skitstörande. Är det bara att gilla läget ? Eller finns det någon som har ett sånt där hemligt knep för att det inte ska bli så tungt. Har ju inte jättemånga kilon att putta med heller.. även om jag faktiskt är ganska stark om jag får säga det själv
. Och förbannat envis. Jaja.. antar loppet e kört för mej och den dagen jag lyckats stoppa på fel plats får jag väl bara hoppas att en vänlig själv finns i närheten och kan hjälpa mig putta den bakåt. (Ja sånna här små saker bekymrar en nybörjare) Det och huruvida Michael Kors designar packboxar eller ej..

) så plank e nog lösningen i så fall.
. frågan är om jag får till så mycket utrymme.. men det tåls ju helt klart att kluras på! Hade ju varit grymt att kunna lösa in och utförsel på egen hand!