Nej, blandingsskuerne har ingen betydning dér.Skye skrev:Tror detta beror på för snålt ställda blandskruvar...
Groft sagt kan man dele gassens vandring op i 3.
1. trediedel fra tomgang dækkes af blandingsskruen, 2. trediedel dækkes af nålen og tredie trediedel dækkes af hoveddysen.
Selvfølgelig med en vis overlabning. Ved 5000 omdr. er du tæt på at køre kun på hoveddysen, specielt når du giver gas.
Men som du er inde på, lyder det som om den ikke kan få benzin nok ved ful gas. Er begge benzinhaner åbne?
Checkede du flyderhøjden da karburatorerne var adskilt? Står de for lavt kan hoveddysen ikke suge nok benzin ved fuld gas.
En anden mulighed kunne være vakuummembranerne. Hvis spjældene ikke følger rigtig med op når du giver gas, vil den
ikke køre ved højere omdr., men da får den for meget benzin, da den så suger benzin i stedet for luft.