Kan bara hålla med Ralf och inte fick jag ta långlunch heller för Lelles hade den inte hemma, bör dock landa ett paket hemavid och ca en vecka istället!
Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra i övermorgon
@Jokern
Låter som en alldeles förträfflig "arbetsfördelning"
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Tjaa... ska det va så ska det va!
Själv kör jag nog med Nescafe i packningen. Fast oftast då jag kör ensam så tankar jag termosen med kaffe på nån mack samtidigt som jag tankar hojen. Men håller med... Nescafe är godare än termoskaffe då man e ut på tur.
Kanske man borde börja ha med O'Boy istället?
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Var jag på Farsta trafikskola och anmälde kärringa till risk ettan i morgon
Hon har egen hoj stående i garaget män hittar inte motivationen till och ta körkortet så derfor gjorde jag det i dag för henne. Hehe
Hon har varit sugen länge män kommer som sagt alldrig i gång.
Håppet är givetvis att vi får åka tillsammans i sommar.
...ska jag ta hojen till en polare, hämta två skruvar till en framgaffel och köra upp till en annan polare. Gäller att uppfinna okynnesuppdrag nu när hojen är klar.
... var vi tvungna att ta en liten "genväg" genom skogen på väg från jobbet bara för att trösta oss lite, Gråmunken tycker inte om att vara utan framkåpa
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skjut inte upp till morgondagen det du kan göra i övermorgon
....bokade jag biljetterna för det årliga besöket i Skottland.
Åker den 10/6 med Finnlines, Malmö-Travemünde och tar en liten dagstur ner till Amsterdam där jag går på färjan till Newcastle och sätter mig i baren en stund för att avnjuta ett par öl.
Kommer hem igen på Midsommarafton då frugan har lovat att middagen ska stå klar, naturligtvis med packväskorna fyllda av allehanda drycker från gränshandeln.