Ni som har liknande actionkameror... Är det någon som styr sin kamera från sin smartphone? Har ni i så fall telefonen monterad på styret?
Beställde en likadan som du Skye, men den försvann i posten så jag beställde nyss en sj5000 från samma tillverkare. Vi får väl se vad skillnaden är....
@mel :
Jag har min mobil kopplat till mina sony`s
Men det är mera för att se om vinkeln är bra eller dålig.
Sen kan jag då göra olika inställningar från App èn om jag behöver..
Jag köpte en hållare som jag slängde på fågelpinnen, så där sitter min mobil och visar via WiFi
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
Ja säkerheten är bra med Ali. När jag tyckte att det hade gått för lång tid blev jag misstänksam och kontaktade säljaren. De svarade omedelbart och erbjöd att skicka en ny eller pengarna tillbaka. Jag tog pengarna och beställde en sj5000. Hittade en till samma pris. Den har större skärm. Sedan la jag till pengar för att få den fraktad på kortare tid. Hoppas att den är här på 2 veckor så att jag hinner träna och testa lite innan vi åker till Spanien.
Är det du som mekar? Intressant men det känns inte som om jag är rätt person...
Nej jag "plockar" stillbilder ut ur filmen
Jag vill gärna kunna fokusera på objektet med en stillbildskamera innan jag trycker av.
Så därför har jag bara "riktiga" foto från när vi står stilla, eller om min passagerare tar nån bra bild
Skickat från min ajfone
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
Ok. Vi får se hur det blir. Förra resan i Spanien var jag frustrerad över alla bilder som jag INTE tog. Det var så mycket som jag skulle vilja ha med hem men att stanna och hala upp kameran hela tiden... Då hade väl snittet legat på 10 km/h... Man får väl svepa av en bit film nu och då och hoppas på bra bilder....