Uj vad dyra grejer ni köper. Mina 2x7 watt DRL kostade 79:- På fyndiq.se
Skämtar lite förstås. Dom ser ut att synas bra i vart fall.
Kommer i sammanhanget på en sak jag glömde påpeka för dig Lasse. Dina bak-blinkers syns dåligt på så där 50 meter och längre. Dom är ju väldigt små och är väl inte led, för då borde de blinka tydligare. Vet inte om det bara är jag som tycker så.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Jag brukar normalt sett inte släppa nån närmare än 50 meter Nä Fibern, du är inte ensam. Det har sagts mig nån gång tidigare, men bilprovningen sa ingenting om dom så jag har inte lagt nån energi på det. Får se om det blir ett vinterprojekt kanske.
@Lassevaderådårå
Jag tänker närmast på om någon fartdåre är på gång med omkörning och inte uppmärksammar att du kanske blinkar vänster.
Men du har väl god uppsikt i backspegeln med, hoppas jag.
Anders//
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Transalp 600 - 1996
Sådär ja! Nu är hojen utan hjul, imorron bär det av till den lokala däckfirman för byte till mina nya K60 Scout Ruggigt nyfiken på hur hojen kommer att bete sig på asfalten, men icke desto mindre på grus...
Sådär ja! Så sitter det nytt gummi på hojen
Kan redan nu, efter en kortare provtur, konstatera att det är ett grymt grepp på asfalt både vid häftig inbromsning och tvär kurvtagning Bådar gott det här, återkommer när jag testat mera
Tror du har ett mycket bra allround-däck där. Lycka till i grustagen!
Anders//
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Transalp 600 - 1996
Dags för en uppdatering ang mina K60 Scout.
Helnöjd!!
Kan inte beskriva det på annat vis. Kanongrepp på asfalt (torr som våt) och det känns tryggt och bra.
Bra bett även i löst grus (nu är jag ingen grusguru, och jag har inte varit i nåt grustag och kört utan normalbra grusvägar).
Känns som dom är väl värda pengarna hittills, återstår att se hur många mil jag får ut på dom, men läser man bifogad artikel så ser det lovande ut