Kommer jag vägen om Skåne någon gång så åker jag gärna med på denna rutt, den ser fin ut!
Idag har jag vart ute på egen Äventyr upp mot Trollhättan, 24 mil slutade räknarn på när jag kom hem. Försöker härda rompen inför Funäsdalen
Men det roligaste utav allt är att jag skulle köpa mig en tankväska på impuls idag, och det enda som var öppet och till rimlig pening var Feltema... åkte dit och köpte en väska motvilligt, när jag stod utanför och skulle montera den så insåg jag rätt fort att detta kommer aldrig att funka, som väska funkade den men ej som hållare för GPS'n så man kunde se skärmen.
Men mitt i allt så kommer den förra ägaren till Trasalpen fram och hejar glatt, han ser problemet med tankväskan och berättar glatt att han hittade sin Bagster tankväska till Transalpen för inte längesedan och den kunde jag få alldeles gratis
Sagt å gjort, in på biltema igen och lämna tillbaka sattyget till tankväska och så åkte jag med han hem och fick den monterad och allt
Hörde också att Skye hade mött på han på bangården och försökt att värva han
Så 24 mil idag varav 1,8 på grus från Lilla Edet till Svartedalen
Jag upptäckte även en ny dimension av mc körning idag, när jag för första gången körde med musik i öronen.
Hittils det mäktigaste jag har upplevt är att köra en fin solig dag med Lynyrd Skynyrd ljudandes i hjälmen till mullret av V-Twinen