Gav datteren "The Beatles Remastered Compilation" i julegave. Hun har ingen musikanlæg, så hun har lagt den over på Ipad´en via PC´en. Min reciever kan tilsluttes Ipad, da kan hun høre det i stuen, og det kan jeg også, også når hun ikke er hjemme Hun tager ikke Ipad´en med, da hendes headset ikke fungerer
Liksom Ivaradero så gillar jag Mumford & sons, t.ex. deras "I will wait", en orgie i banjo/mandolin.
Har också blivit en del Creedence på sistone och Deep Purple ibland. Och faktiskt Zara Larsson på "Du Tuben".
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
Deep Purple, ja, om nogen skulle være i tvivl er det mit all time foretrukne band
Fra `70´erne hvor de improviserede så meget at de spillede "på kanten af kaos" og aldrig viste hvor lang tid et nummer
varede før det var færdigt som her i KB-hallen i København i `72: " onclick="window.open(this.href);return false;
Til 20 år senere hvor et par af medlemmerne ikke kunne udstå hinanden (men alligevel leverede
varen): " onclick="window.open(this.href);return false;
Og til i dag hvor der efter et par udskiftninger er faldet ro på og de tournerer verden rundt fordi de synes det er sjovt
og fordi de simpelthen ikke kan lade være: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ind imellem får de så lyst til at lave et nyt album, sidste gang i 2005, og pt. har de lige indspillet det næste
der skal udkomme nu d. 26. april : http://deeppurple-nowwhat.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har omkring 60 LP`er og CD´er, samt en del videoer/DVD´er med dem og har været til næsten alle deres koncerter i
Danmark samt nogle stykker i Sverige siden deres re-union i 1984, den første på Isstadion i Malmø i ´85.
I august 2001 så jeg dem torsdag d. 9. på Skanderborg Festival, lørdag d. 11. på havnen i Helsingborg (Tivoli), og
søndag d. 12 på Femøren på Amager (København), (fredag d. 10. spillede de i Oslo).
I 2003 mødte jeg dem i en pladebutik i Århus hvor de signerede deres nye album "Bananas", var til koncerten om
aftenen i Århus og dagen efter i KB-hallen i København
Den här låten gör mig alltid på gott humör, av någon anledning.
[youtube]MHWLSypLFNM[/youtube]
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
@Skye : Led Zeppelin upplöstes när trummisen dog, fast dom va på toppen av deras musikaliska karriär..
Trummisens son spelar som trummis i ett eget, känd Engelsk band, som jag inte just nu kommer ihåg vad heter..
Min svåger visade en dokumentär om just Led Zeppelin i påsken för mig... En Blueray skiva som va jäkligt bra..
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
Hogge