Det låter rimligt.
Är det fler än jag som tycker den är lite "svampig" i fjädringen, i så fall, vad har ni gjort?

White power var ett smart namn på en fjäder?Dannyboy skrev: Motoflex och några som heter White power, dessa har jag aldrig hört talas om.

Så smart att tillverkaren själv inte använder sig av det namnet sedan 1991Farmarn skrev: White power var ett smart namn på en fjäder?
Jag lovar höra av mig senare i vår när det blivit varmare.Dannyboy skrev:Du kan väl återkomma på denna tråden när du kört ett tag.
Det är otäckt när man bottnar gaffeln vid lite häftigare inbromsning, det betyder ju att man tappar greppet direkt om det råkar vara en grussträng under, vilket det ju ofta är i korsningar.
Det var inget strul med betalning med VISA eller leveransen i övrigt?

Wilbers progressive fork springs
With Wilbers fork springs you can achieve a perfect front fork setup without bottoming-
out! Along you receive an ABE and save time and money because you do not
have to enter the springs into the vehicle documents
Dvs. Promoto är Wilbers lite billigare varumärke med "type B siliconPromoto Fork springs
For years Promoto occupies itself with well priced suspension alternatives and therewith
proves our quality at a budget price. Promoto springs are as thoroughly crafted
as higher priced springs of other product lines. Although they consist of type B silicon
spring steel they are crafted by computer-controlled machines and were customized
in road tests to exactly match the respective motorcycle model. Due to their progressive
spring rate they offer sensitive response at slow compression speed but also
prevent the fork from bottoming out at higher velocities or if you have to brake hard.