Problemet jag upptäckte, redan när jag backat av hojjen från släpet, efter hemtransporten av nyinköpta Varanen var att helljusknappen inte fungerade. Den fastnade i innersta läget och vägrade komma ut igen. Blinkersen fungerade inte heller. Rev ner klumpen på styret idag för att se om jag kunde hitta något.
Rysligt många delar inne i handsken kunde jag konstatera. Plockade isär allt och kunde konstatera att helljusknappen är sönder. Blinkersspaken har något glapp som inte går att åtgärda. Kunde i alla fall konstatera att blinkersrelä samt lampor fungerar genom att lirka lite på kontrollerna. Hittade en sprängskiss här : http://www.lingshondaparts.com/honda_mo ... ck_03=6965" onclick="window.open(this.href);return false;
(Nummer 8 på skissen)
Det ser inte ut som att man kan köpa enstaka, lösa delar inne i konsollen så det blir väl till att byta hela gissar jag.
Fick kört en runda innan jag rev allt och hojjen går absolut som den ska! Skön känsla! Däremot kan jag konstatera att gummit på däcken är bra hårt i nollgradigt! Sladdar ordentligt när man drar på lite
Får bli en sväng till Honda på Måndag och kolla vad dom ska ha för en ny enhet!
Kanske ska tillägga att jag bor mindre än 1000 meter från Honda här i mölndal