Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
En liten sväng igår, skall bara fixa mitt kamerahus då det vibrerar en del.
Filmen börjar utanför Röstånga upp i skogen.
Edit: Nu när det blev en egen tråd så kan jag informera om att jag filmar med en GoPro Hero HD och kör för det mesta i läge R2 720. Är nybörjare så alla tips är välkomna
[youtube]P1luPwYxdOc[/youtube]
Senast redigerad av Donner den tis 28 aug 2012, 21:11, redigerad totalt 1 gånger.
Kanon film..
Men kan du inte lägga upp den under "Forumindex » Resor, körningar o träffar » Reseberättelser, filmer och bildspel"
Så är det lättare att hitta den sen och kanske flera som ser den här på forumet
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
Lägger in en liten film när jag har kameran på hjälmen, ljudet borttaget pga extremt brus. Tror det kan ha med mitt kåpglas att göra som skapar turbolens, det är bytt nu till ett lägre så jag skall ge mig ut att testa igen.
Finns en del film på youtube.com från vår resa 2012 till Färöarna tillsammans med SMC, sök på smc och färöarna.
Dock åkte jag Honda Shadow och inte Transalpen
Kan rekommendera Färöarna, fina mc-vägar och härlig natur.
Kan bara intyga med vad shadowgunnar skrev..
Färöarna är ett mycket fint stycke Danmarks historia mitt ute i Atlanten..
Jag har bott ett halvår i Thorshavn och åkte runt på både mc o i bil på fritiden, mycket barsk natur med branta klippa sidor..
Ett häftigt ställe att köra mc på, men tyvärr oxå väldigt fuktigt ställe, då kall o varm golfström träffar precis söder om Färöarna, så dom har över 250 dagar regn på ett år, och därav att det är så grönt o frodigt där
Varje dag är en HONDA(G)
Jag skulle ha kört med men Olivia jobbade.
Min svärmor fick opererat bort sitt vänster bröst i onsdags pga cancer.
Men hon va på kaffe hos os idag o va hur pigg o glad som helst
Varje dag är en HONDA(G)