Är det någon som har någon eller några bilder så vore jag tacksam
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mvh
Johan
Håller med i dina tankegångar. Tycker Honda annars är väldigt förtjusta i jämna mm. 10 - 12 - 14... men det slutar ju med att man tar med lite för mkt och ändå missar det man behövde men skam den som ger sig! det här med att bygga sitt verktygskit verkar vara en helt egen fetish/vetenskap inom hojandetStefan skrev:Och då säger jag, ha dem bara som ledtråd, de bör ersättas med bättre grejer, det som följer med är inget att haDen s.k. tången (i mitt set åtminstone) var ju bara ett stort asgarv
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett tips är att Honda gärna kör skruv/mutter med skalle i 11 och 12 mm. Lite ovant för mig i alla fall, annars brukar man ju tycka att 10 och 13 brukar täcka in rätt bra.
Själv har jag lagt i u-ringnycklar i 8-10-11-12-13-14 m.m. Till hjulen accepterade jag t.v. det som låg i, liksom tändstiftsnyckel med en enorm insex (12-14 mm?).
Jag har också kompletterat med smidiga insex 2-6 m.m. samt en bitsmejsel med lite olika bits och en bättre kombitång.
Sedan får man ju inte glömma silvertejp, eltejp och ståltråd![]()
Men, det är ju bara lilla jag det, tiden får väl utvisa vad jag missade/kan plocka ur igen![]()
Men som sagt, ersätt originalen med lite mer seriösa grejer