Kan ju kolla på det på på träffen i aug.
Mvh Hogge

Hejmattias_wennberg skrev:Så kära ungdomar!
Nu börjar det närma sig med stormsteg! Såpass att jag nu vill bli informerad om slutgiltiga detaljer!
Jag vill veta om någon mer tänkt komma än de saliga redan anmälda!
UTÖVER det vill jag veta om det kommer några respektive!
Slutligen vill jag nu veta så att alla löst sitt boende! Vem bor hur?
Följande personer har uttryckt definitivt deltagande:
Mattias o Anna-Karin
Skye
Hogge
Äventyret
Pne64
Stefan
Ulf
KG
Lars-Erik
L-A Varadero
Skoogsnisse
Någon mer? RESPEKTIVE? BOENDET?

Det är Ok!Masterjojo skrev:Jag och min fru pratar om det men tyvärr så kan vi inte bestämma något förrän om någon vecka när vi vet hur det ser ut med jobb och barnvakt osv. Jag hoppas att det är ok att vi meddelar oss sent om vi kommer lr inte.
//Johan
Du kommer själv?Stefan skrev:Ja, jag har ju bokat rum på vandrarhemmet och lagt förhandsbetalning på det , så jag lär dyka upp. Siktar väl på att vara där vid 1-tiden på fredag, vet inte riktigt hur lång tid det tar från sommarhaket + handla lie, men känner jag mig själv är jag tidspessimist och sitter med en kopp kaffe vid ettEller så blir det andra vägen...
Det bokar vi på plats!Äventyret skrev:Jag kommer ensam, tältar!
Bokar man tält plats själv eller gör vi en gruppbokning?

L-A Varadero skrev:En fråga till Mattias..
Finns det nått tanka-ställe på rundan om lördagen eller klarar man fredagen/lördagens runda om jag tankar i Brålanda??
Mera för os som kommer från söder.

Är du säker? Jag får inte fram den om jag söker på Preems hemsida!?Skye skrev:Finns en Preem i Dals-Långed.
Stenebyvägen
660 10 Dals Långed
Sverige
Tel: +46 531-40880
Du kommer själv?Stefan skrev:Ja, jag har ju bokat rum på vandrarhemmet och lagt förhandsbetalning på det , så jag lär dyka upp. Siktar väl på att vara där vid 1-tiden på fredag, vet inte riktigt hur lång tid det tar från sommarhaket + handla lie, men känner jag mig själv är jag tidspessimist och sitter med en kopp kaffe vid ettEller så blir det andra vägen...

Nej vi kör över Vårgårda, Sollebrunn och Trollhättan, enklast för dig är väl att haka på i Sollebrunn om du villÄventyret skrev:Din planering verkar genomtänkt!
Det enda jag skulle vilja lägga till är ett ordentligt gruppfoto med vacker bakgrund, men det är väll något vi får hitta längs vägen
Jag är totalt obegåvad i köket så jag kan ta och skala potatis eller liknande enklare uppgift.
ULF:
Jag tror att jag drar med er ner på Torsdagen, kör ni via Tingstadstunneln?
Har du fått fritt från jobbet ?Skye skrev:Nästan samma resa går förhopppningsvis på fredagen oxå men skippar Trollhättan och Stallbackabron och tar småvägarna.
http://goo.gl/maps/dksPX

Kul med fler deltagareL-A Varadero skrev:Hej alla
Nu har jag varit på charmoffensiv i Danmarkoch redan nu prata några på det danska forum om att komma upp på träffen
![]()
![]()
![]()
Så Hogge : Nu kanske vi bliver några stycken hela vägen.
De danskare som vill med, kommer att bli medlem på XL-forumet, för att följa utvecklingen..
Skye : jag träffade "Bönne" i fredags och han är en av dom som vill med