Äventyret skrev:Tackar!
Hehe ja men efter R2 är det ju Teorin & Uppkörning kvar så det är inte klart än

Går på semester den 20 Juli och en månad framöver hoppas på att ha det klart tills dess.
Serpentinen är det den andra delen av lågfarts provet?
Jaha! Jag fattade för att uppkörningen var den 28:e, men du har tid på dig innan augusti iallafall!
Serpentinen är den du kör på videon. Den andra vet jag inte var den kallas. Start och stopp kan vi kalla den. Du kommer göra
EN av dem. Inte båda. Sen ska du leda hojen bakåt också, men det är bara kärringar modell mindre som behöver öva på det!
Sen när du klarat den av övningarna som provförrättaren bestämt är det dags för bromsprov i 70 och 90 om jag inte minns fel. Klarar du det (när jag körde upp fick en av killarna jag körde upp med, vi var fyra, som misslyckades göra om bromsprovet två gånger tror jag.
Sen kommer högfartsprovet dvs. Väja för koner + serpentin i 50 km/h. När det är avklarat är det dags för trafikkörningen. Och när det är avklarat tar du trafikverkets gubbe (99.9% av fallen en gubbe) i handen och tackar för trevlig gemenskap och sen tutar du hem med hojen för att påbörja det bästa i hela livet! MC!!