Interphone, parkoppling?

Om kameror, videoredigering, GPS, datorer, mobiler, intercom etc.
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Interphone, parkoppling?

Inlägg av zodiak06 »

Hej där, frugan och jag använder BT intephone blåtandsset mellan oss när vi är på tur. Detta funkar finfint för oss, min fråga här gäller framtiden. Vi och en kompis ska ge oss iväg på en europatur nästa säsong så nu undrar jag om det går att koppla dessa så vi kan tjattra alla tre under vår tur? Någon som vet?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Användarens profilbild
Sonka
125cc
125cc
Inlägg: 173
Blev medlem: fre 20 jul 2012, 13:14
Answers: 0
Hoj: KTM 1190 Adventure R
Ort: Sandviken

Re: Idag..

Inlägg av Sonka »

Då har man börjat förbereda säsongen! Beställt motorbågar och nu håller vi på kollar upp billiga intercom system.

Är det någon som har någon erfarenhet av något som heter BT interphone?

http://dx.com/p/bt-interphone-handsfree ... -set-35612" onclick="window.open(this.href);return false;


Hoppas på att man kan börja skruva i helgen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Masterjojo
500cc
500cc
Inlägg: 535
Blev medlem: fre 13 jul 2012, 22:02
Answers: 0
Hoj: XL1000VA-11
Ort: Mölnlycke

Re: Idag..

Inlägg av Masterjojo »

Kolla efter dom på Ebay. Tror du kan få dom ännu billigare där.
Har själv funderat på något sådant.
//Johan Johansson

Resenären ser det han ser, utflyktsdeltagaren ser det man visar honom.
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Re: Interphone, parkoppling?

Inlägg av zodiak06 »

Har kört med dessa mellan mig och frugan sedan dom kom på svenska marknaden utan problem. Dock finns inte det system som simultant kan ha öppen com mellan två/flera enheter samtidigt som radio/mp3streamar och den passar varsin telefon. Den ska förstås vara kompatibel med alla på marknaden förekommande modeller av blåtand. När detta kommer köper jag ett nytt par till oss. Bortsett från detta har vi inget ont att säga om detta märke. Dock ser inte våra riktigt ut som din länk, såg även att våra inte heter BT utan cellular line interphone F4, men model: btmotof4. Så det är nog samma märke ändå..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Skriv svar