Powercommander5
Postat: fre 20 aug 2010, 17:52
Igår så blev min Varadero upphottad med PC5, KNfilter och LeoVinc slipon, därefter kördes den i Dynojetbänk.
Hojen plågades till varvstopp i timmar för att optimera bränsle-luftförhållandet mellan13,0 och 13,5.
Bänkad effekt blev inte hissnande, 84hk 7000rpm och 86,4 Nm 5000rpm, men min upplevelse blir bara bättre och bättre.
Motorn känns som en 1200cc, rappare, jämt drag till varvstopp, som en blandning av Ducati och HD
Vridet finns med hela tiden, skönt att känna ljudet och kolvarna vid gaspådrag, men mer Hk tror jag inte att det, blev men dom verkar att ha gått på gym.
Norrlands MC hjälpte mig
Hojen plågades till varvstopp i timmar för att optimera bränsle-luftförhållandet mellan13,0 och 13,5.
Bänkad effekt blev inte hissnande, 84hk 7000rpm och 86,4 Nm 5000rpm, men min upplevelse blir bara bättre och bättre.
Motorn känns som en 1200cc, rappare, jämt drag till varvstopp, som en blandning av Ducati och HD
Vridet finns med hela tiden, skönt att känna ljudet och kolvarna vid gaspådrag, men mer Hk tror jag inte att det, blev men dom verkar att ha gått på gym.
Norrlands MC hjälpte mig