Sverige Kusten Runt - Söder 2009

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Användarens profilbild
cub
125cc
125cc
Inlägg: 131
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 19:25
Answers: 0
Ort: TA 700 -08 / Stockholm

Sverige Kusten Runt - Söder 2009

Inlägg av cub »

Jag fick för ett tag sedan en idé att jag ville köra hela Sverige kustremsa. Det verkade som en rolig tripp. Förra året hade jag för en gång skull en mc som jag skulle våga lita på för färden så del 1 iscensattes och jag lämnade Stockholm med siktet inställt på gränsen Norge/Sverige i Svinesund. Sedan följde jag vattnet tills jag kom tillbaka till Stockholm igen. Enklare kan det knappast bli. ;)

Jag la ut en Ride Report på advrider.com och jag tänkte helt fräckt bara länka till den då jag inte orkar dubblera allt hit. :)

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=598808
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6173
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: Sverige Kusten Runt - Söder 2009

Inlägg av Fibern »

Mycket trevlig reseskildring. Alltför få kanske "glömmer" att skildra hemlandet. Nu har du ju dessutom visat omvärlden vad Sverige kan erbjuda.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Användarens profilbild
hogge
996cc
996cc
Inlägg: 1194
Blev medlem: mån 19 maj 2008, 23:29
Answers: 0
Hoj: XL1000+Winge+XT660X
Ort: Veberöd-Skåne

Re: Sverige Kusten Runt - Söder 2009

Inlägg av hogge »

Tack för den fina skildringen.Man blir ju mer än lite sugen på att köra på någon liknande runda.Jättefina bilder i länken.För egen del har jag inte kört premiär tur än i år då jag blivit opererad i axeln.
Ha det gott och kör försiktigt
Hälsn Hogge
Skriv svar