...på morgonen hade vintern försökt sig på att ockupera delar av regionen här. Långa sträckor efter vägarna var helvita, ca. 1 cm snö, dock inte särskilt halt. Har ju kört på sommardäcken i över två veckor, men dom är nya som väl är.
@Stämmer Ivar. kanel kan fungera, men då vid små läckor. Teblad likaså, men rekommenderas inte, då det kan få dålig cirkulation genom värmeväxlaren.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov. CREA DIEM
Aprilia Pegaso 650 1999
Suzuki KLX 230
Tidigare hojar
Honda 750 XRV Africa Twin 2000
Transalp 600 - 1996
...spelades sista ishockeymatchen för säsongen. Den vann vi med 6-3 så en bra avslutning Nu bär det snart iväg och fira syrrans 50-års kalas
Satt just i telefon en halvtimma med Speederman där vi diskuterade lite upplägg för kommande säsong, det har ju varit en lång vinter så planläggningen för ett antal utflykter är ju ganska långt framskriden redan
"Bra omdöme får man av erfarenhet... och erfarenhet får man av dåligt omdöme"
Påbörjades en makeover på våran ölhörna i garaget. Kvar att göra är att spika ihop en bar där kylskåpet på golvet ska in. En tv med biosystem ska sedan monteras.
Kan nog bli en ok mekhängshörna när det blir klart
Edit//
Nu är golvet på plats och baren med ölkylen med. Fattas en bardisk och sen ska det betsas.
Bilder från arbetet:
Skickat från min iPhone.
Senast redigerad av Laffe den lör 16 apr 2016, 18:24, redigerad totalt 1 gånger.
@JanneBoj
Inte får vi plats med bar och soffahäng verken i din eller min garage.
Fast o meka tillsammans det har vi ju plats till båda två
Alltid trevligare om man är ett par stk.
...var det dop för vårt femte barnbarn med smörgåstårta efteråt för 47 st inkl barn, hemma hos oss efteråt. Trodde vi ja. Så fort prästen var "klar" med dopet vinkade hon till en moster att hämta den nydöpta. Därefter satte hon igång en vigsel mellan vår äldsta dotter och hennes (dåvarande fäst-)man. Vi hängde knappt med, men nu har jag i alla fall två bortgifta ungar.