Sorry, wise guy, det var inte menat som mobbing mot en kategori! Det jag specifikt tiktade mig mot var just det gänget som brakar förbi i "orimlig" hastighet och skiter helt i omgivningen.
Som jag skrev, majoriteten kör på ett rimligt sätt, drar på där det är någorlunda vettigt, skänker åtminstone EN tanke på på omgivningarna och omständigheterna. Men, sedan finns det en liten klick, som jag faktiskt tar mig friheten att ha åsikter om. Jag hoppas du hör till det mer majoritetsbetonade och tänkande gänget, det vore ju kul att kunna ha dig kvar
Alla hojar har väl sitt berättigande, det handlar ju mest om att kunna köra dem på rätt sätt. Det funkar nog att klota på de flesta hojtyper om man behandlar dem över sin och hojens förmåga.
Kan väl med bara ett års erfarenhet på custom säga att, nej, fartgupp fick en verkligen att sänka farten med den fjädringen

Sporthoj kan jag inte säga något alls av egen erfarenhet om, skulle sannolikt inte klara att köra en dylik på ett bra sätt ens.
Så, ta inte illa upp nu, återigen var det en
väldigt liten del av alla de hojar jag dagligen upplever passera här på Hjälstaleden som jag var (och ÄR) rätt irriterad på, i synnerhet i kobination med cykelgängen