Hej på er.
Nyregistrerad på detta trevliga forum.
Jag är intresserad av att vara med på träffen i Dalsland och undrar om någon annan från Jönköpingstrakten som ska dit?
Nysse skrev:Hej på er.
Jag är intresserad av att vara med på träffen i Dalsland och undrar om någon annan från Jönköpingstrakten som ska dit?
//Åke
Inte riktigt från Jönköping men vi är tre som åker från Ulricehamn vid 16:00 torsdag kväll, häng gärna på
Nu börjar det närma sig med stormsteg! Såpass att jag nu vill bli informerad om slutgiltiga detaljer!
Jag vill veta om någon mer tänkt komma än de saliga redan anmälda!
UTÖVER det vill jag veta om det kommer några respektive!
Slutligen vill jag nu veta så att alla löst sitt boende! Vem bor hur?
Följande personer har uttryckt definitivt deltagande:
Mattias o Anna-Karin Skye
Hogge Äventyret Pne64 Stefan Ulf KG Lars-Erik L-A Varadero o Olivia Skoogsnisse Masterjojo o Fru Bønne Henning Finn Nysse Norrmänn?!
Någon mer? RESPEKTIVE? BOENDET?
Senast redigerad av mattias_wennberg den tor 09 aug 2012, 21:51, redigerad totalt 3 gång.
//Åke
Inte riktigt från Jönköping men vi är tre som åker från Ulricehamn vid 16:00 torsdag kväll, häng gärna på
//Åke
Skye skrev:Tänkte dokumentera och ta lite gruppbilder som kan användas här på forumet. Kanske har jag oxå fått tag i en bättre systemkamera. Får fråga tomten i förväg.
Eftersom vi är vana vid gott kamerahandhavande och tekniknerdism från Skye så förväntar vi oss nu helt klart direkt internet-broadcast från campen så vi uppe i lapphelvetet får vara med i sämjan och gona oss!
Come to terms with your ass, for it bears you XL1000V -06, 300EXC -15
Hej på er alla
Nu börjar det att dra ihop sig till träff. Skall bli spännande. Kul att vi blivit så många till slut.
Tack Mattias för allt jobb du lagt ner och gjort detta möjligt.
Mvh Hogge