Jerrytour 2010

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

Jerrytour 2010

Inlägg av jerrych »

God fortsättning på det nya året.

Ja, då var det dags för nästa äventyr. Jag ger mig av i österled denna gång. Avfärd kommer att ske i mitten på Juni till Litauen, Lettland och Estland. Där kommer jag att fira midsommar. Därifrån kommer jag att köra till Pskov, Smolensk, Tver, St Petersburg och upp till Murmansk. Från Murmansk tar jag mig till Kirkenes och Nordkap. Därefter är rutten inte helt bestämd, men blir troligtvis ner genom Norge då alla talar varmt om det. Jag får se. Ni som har tips och vägval får gärna dela med er.

Hade det nu varit en normal skånsk vinter så hade man kunnat köra nu utan problem. Är dock rädd om hojen (och mig själv naturligtvis) så den får stå ett tag i garaget.

Ha det bra och hoppas att det snart töar.

Jerry
domino
Stödhjul
Stödhjul
Inlägg: 21
Blev medlem: lör 14 nov 2009, 17:35
Answers: 0
Ort: björketorp

Re: Jerrytour 2010

Inlägg av domino »

hej,låter ok,kan inte med tyvär,vi har planerad en annan ruta,ha de
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Re: Jerrytour 2010

Inlägg av V Saarela »

Eftersom jag sett dig inloggad för ett tag sen så.....hur gick det?
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

Re: Jerrytour 2010

Inlägg av jerrych »

Alldeles utmärkt beroende på vilka referensramar man har :) Gå gärna in och läs på www.touring.panatet.se. Tyvärr är den inte helt komplett ännu men bilder och mer text kommer.

/jerry
Skriv svar