Tillfälligt avbrott på forumet! 20-12 feb 2010!

Snack om vad än vi finner intressant om forumet och Mc-åkning.
Användarens profilbild
Henning
Founder
Founder
Inlägg: 175
Blev medlem: tis 02 maj 2006, 11:04
Answers: 0
Ort: Norrort.
Kontakt:

Tillfälligt avbrott på forumet! 20-12 feb 2010!

Inlägg av Henning »

Servern skall flyttas varför forumet kommer att vara lite deppigt en stund i helgen!

/Henning!
Användarens profilbild
Jan-Olov
500cc
500cc
Inlägg: 680
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 23:19
Answers: 1
Hoj: Varadero 05
Ort: Ljungby/Ryssby
Kontakt:

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av Jan-Olov »

Henning skrev:Servern skall flyttas varför forumet kommer att vara lite deppigt en stund i helgen!

/Henning!
Hur skall vi bara klara oss. :cry:
jan-Olov
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av V Saarela »

Oj, alla inägg från igår har försvunnit.(och även inläggen jag gjorde i morse) Nåja, det är väl sånt som händer i samband med flytt? :)
Läste just på ett forum om en kille som efterlyste hur tusan han ska göra. I samband med flytten har alla mc-nycklar försvunnit. Puts väck borta! Fytusan :(
Tur i oturen för han, nycklarna är inte kodade åtminstone.

Dom som inte tänkt på det.....det kostar väl allt mellan 11-21.000:- att tappa båda nycklarna till en Honda. Så, tappar ni den ena så.....fort in o skaffa en reserv
GeCe †
250cc
250cc
Inlägg: 409
Blev medlem: sön 17 jun 2007, 13:44
Answers: 0
Hoj: vingar
Ort: XL-Himlen

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av GeCe † »

V Saarela skrev:Oj, alla inägg från igår har försvunnit.(och även inläggen jag gjorde i morse) Nåja, det är väl sånt som händer i samband med flytt? :)
Läste just på ett forum om en kille som efterlyste hur tusan han ska göra. I samband med flytten har alla mc-nycklar försvunnit. Puts väck borta! Fytusan :(
Tur i oturen för han, nycklarna är inte kodade åtminstone.

Dom som inte tänkt på det.....det kostar väl allt mellan 11-21.000:- att tappa båda nycklarna till en Honda. Så, tappar ni den ena så.....fort in o skaffa en reserv

:shock: 11-21.000:- :shock: Har du inte lagt till någon nolla för mycket där? :?:
Mvh / GeCe

Visst blir livet roligare på två hjul.
Användarens profilbild
Larsa
Stödhjul
Stödhjul
Inlägg: 22
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 08:08
Answers: 0
Ort: XL1000VA-10/Kungsbacka

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av Larsa »

V Saarela skrev:Oj, alla inägg från igår har försvunnit.(och även inläggen jag gjorde i morse) Nåja, det är väl sånt som händer i samband med flytt? :)
Tyvärr så försvann ett mycket bra inlägg av 'glömd' om hur det är att byta till Varadero från Transalp. Sällan man läser ett sådant detaljerat svar.
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av V Saarela »

GeCe skrev:
V Saarela skrev:Oj, alla inägg från igår har försvunnit.(och även inläggen jag gjorde i morse) Nåja, det är väl sånt som händer i samband med flytt? :)
Läste just på ett forum om en kille som efterlyste hur tusan han ska göra. I samband med flytten har alla mc-nycklar försvunnit. Puts väck borta! Fytusan :(
Tur i oturen för han, nycklarna är inte kodade åtminstone.

Dom som inte tänkt på det.....det kostar väl allt mellan 11-21.000:- att tappa båda nycklarna till en Honda. Så, tappar ni den ena så.....fort in o skaffa en reserv

:shock: 11-21.000:- :shock: Har du inte lagt till någon nolla för mycket där? :?:
Nja, om en nolla ska bort så är det ju en hoj utan startspärr.(typ TA600)
Vet inte var jag fått siffran 11-21 ifrån,(en gammal siffra) men det kan ju väl stämma när man ska börja byta cdi-boxar, mm mm....
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av V Saarela »

Larsa skrev:
V Saarela skrev:Oj, alla inägg från igår har försvunnit.(och även inläggen jag gjorde i morse) Nåja, det är väl sånt som händer i samband med flytt? :)
Tyvärr så försvann ett mycket bra inlägg av 'glömd' om hur det är att byta till Varadero från Transalp. Sällan man läser ett sådant detaljerat svar.
Det enda inlägg jag såg på den tråden var mitt. Minns inte att den var så detaljerad. Så.....om det inte var min så kanske personen kan ge sig till känna.
Användarens profilbild
Larsa
Stödhjul
Stödhjul
Inlägg: 22
Blev medlem: fre 10 jul 2009, 08:08
Answers: 0
Ort: XL1000VA-10/Kungsbacka

Re: Tillfälligt avbrott! 20-12 feb 2010!

Inlägg av Larsa »

V Saarela skrev:Det enda inlägg jag såg på den tråden var mitt. Minns inte att den var så detaljerad. Så.....om det inte var min så kanske personen kan ge sig till känna.
Dasf har laggt in det igen i Transalp vs Varadero tråden.
Skriv svar