Långturspremiär till Frankrike - 2009

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
V Saarela
Lurifax
Lurifax
Inlägg: 1079
Blev medlem: fre 05 maj 2006, 21:15
Answers: 0
Hoj: Honda
Ort: Boden
Kontakt:

Inlägg av V Saarela »

Fin resa skye och alltid kul att läsa lite inspirerande resestorys
Men.....men ni ägnar alldeles för mycket tid till pussande :)
(tjejbaciller)
Användarens profilbild
Muller2
50cc
50cc
Inlägg: 58
Blev medlem: mån 13 jul 2009, 23:47
Answers: 0
Hoj: XL1000-00, Husaberg
Ort: Sävelycke/Jörlanda

Inlägg av Muller2 »

Kul att se och läsa om er tripp till Frankrike.Man blir lätt lite avis och sugen på att ge sig iväg :lol:

Själv är jag precis hemkommen efter en vandringstripp på Kreta.

Och förutom fanstastisk miljö där, så kan jag berätta att Varadero o Transalp verkar vara en favorit på ön, såg massor.
Användarens profilbild
MarAtt
50cc
50cc
Inlägg: 111
Blev medlem: sön 18 mar 2007, 21:11
Answers: 0
Ort: Solna/Sthlm TA 650 -01

Inlägg av MarAtt »

Riktigt kul att läsa, gjorde en liknande tur också i somras men i början av juni, blev 396 mil, Sthlm, Varberg, Malmö, Trelleborg, Rostock, Dortmund, Paris.

Blev först övernattning i Varberg, sen i Malmö, Dormund och Paris.

Nästan samma väg hem men då via holland, Grönningen.


Hade ju en dålig kedja innan jag åkte men kan ju säga att det var katastrof när jag åkte hem... I övrigt funkade hojen riktigt bra, ingen träsmak att tala om.
Transalp -01
Skriv svar