Vår kortege i Småland

Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Kategoriregler
Vissa av inläggen i denna kategori har många bilder. Om bilder saknas beror det inte på forumet utan begränsningar i den browser ni använder. Just nu ser vi problem med Firefox och Chrome. Internet Explorer fungerar alldeles utmärkt. Tro´t den som vill.
Användarens profilbild
Trelle61
125cc
125cc
Inlägg: 144
Blev medlem: fre 22 feb 2008, 09:20
Answers: 0
Hoj: Varadero -02 ,-11,
Ort: Vinslöv

Vår kortege i Småland

Inlägg av Trelle61 »

Måste nämna kortegen jag var med i nu helgen. Det är Veteranernas MC i Ljunbyholm som har en kortege som går till Nybro och Kalmar.
Blev tipsade av en arbetskamrat som bor i Kalmar och körde upp nu helgen för att va med.
Det var grymt!
Vi var tydligen mellan 400-600 motorcyklar som var med i kortegen och när vi avslutade med att ställa upp utanför domkyrkan i Kalmar så var det en grymt mäktig syn!
Har lite foton därifrån som jag lagt ut på Facebook,finns en Varadero grupp där som jag är med i,där kan ni se fotona.
Inter caecos regnat luscus
Anders
Trelleborg