handskydd!

Trådar om sånt du hänger på hojen. Väskor, dämpare och motorbågar
Använd sökfunktionen om vindrutor
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

handskydd!

Inlägg av zodiak06 »

har precis införskaffat en varadero-08, undrar om det är någon här som rullar med touratechs handskydd och skulle vilja se hur dom sitter och ser ut på en varadero. gärna med hand så man ser hur mycket dom täcker. orginal ger ett litet avkylande drag på undersidan och det känns som dom sitter för långt fram för att vara optimala. funderade då på touratechs modell. men man vill ju inte köpa utan att se hur dom sitter. tacksam för bilder, eller ännu bättre om någon bor i södra skåne med såna. då kan man ju se dom på riktigt. tack, Tobbe
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Användarens profilbild
Jan-Olov
500cc
500cc
Inlägg: 680
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 23:19
Answers: 1
Hoj: Varadero 05
Ort: Ljungby/Ryssby
Kontakt:

Inlägg av Jan-Olov »

Jag håller med, de sitter faktiskt lite för långt från handen för att vara helt bra, så en sådan bild skulle inte vara dumt.
jan-Olov
DRIVER
Cykel
Cykel
Inlägg: 48
Blev medlem: ons 15 aug 2007, 21:34
Answers: 0
Ort: Kristianstad

Inlägg av DRIVER »

Jag har svarta Touratech handskydd med spoiler. Har ingen bild, men det går väl att ordna. Dyra, snygga, men sitter inte fast på det sätt jag skulle vilja, lite sladdriga om man säger så... Har du vägarna förbi så välkommen.
På en hypokondrikers gravsten: -Jag sa ju att jag var sjuk!!!!
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Inlägg av zodiak06 »

låter fint, har föräldra i Gualöv så det ligger ju lite på vägen så att säga. har du msn eller når man dig lättast genom PM, PM:a detaljer till mig, alltid roligare att se saker i verkligheten. så fort det blir fint väder och värmehantagen kommit på så ska jag upp och visa den nya cykeln så då kan man ju träffas så jag får se hur dom ser ut. tack, Tobbe
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
DRIVER
Cykel
Cykel
Inlägg: 48
Blev medlem: ons 15 aug 2007, 21:34
Answers: 0
Ort: Kristianstad

Inlägg av DRIVER »

Lättast så här..
[email protected]
På en hypokondrikers gravsten: -Jag sa ju att jag var sjuk!!!!
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Inlägg av zodiak06 »

vart inne på Biltema och då passade jag på att kolla deras styrmuffar, 99 rixdaler så jag köpte. provade dom iidag när jag tog hojen till jobb. Behöver man igentligen handtagsvärmare. riktigt sköna och man känner sig inte fasthållen med dom. Ett tips för den tidiga våren och sena hösten. dock kommer mina hantag på imorgon :lol: :D
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Skriv svar