TA i södra Sverige?

Berätta vad som är på gång. Bjud in eller tipsa kompisarna.
Användarens profilbild
Dannyboy
Cykel
Cykel
Inlägg: 26
Blev medlem: fre 09 feb 2007, 10:12
Answers: 0
Hoj: Varadero XL1000 -10
Ort: Kävlinge

TA i södra Sverige?

Inlägg av Dannyboy »

Kan vi odna en träff?
Hör av er till mig!
"En gång knutte, alltid knutte"
Ny hoj: Honda Varadero -10
Störtbåge, toppbox, högre ruta, doftgran
...än så länge.
Golf_GTR
50cc
50cc
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 19 mar 2008, 07:57
Answers: 0
Ort: Rydsgård XL600v -89

Inlägg av Golf_GTR »

Håller på att fixa till bågen och ta A kort.
Men när jag e klar så e jag inte sen att åka en sväng
// Jonas
jerrych
50cc
50cc
Inlägg: 56
Blev medlem: ons 11 okt 2006, 12:01
Answers: 0
Ort: VA-08/Vellinge, V. Ingelstad.

Inlägg av jerrych »

Hej!
Är alltid intresserad att träffa TA fantaster och vill gärna hänga med på turer. Kom med förslag på datum så får vi försöka få till en träff.

Kör försiktigt tills våren kommer.

Mvh jerry.
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Inlägg av zodiak06 »

Hej, då man klarade lappen i måndags så är man väldigt sugen på att träffa och lära känna folket här nere. lägg en blankare här i tråden så är jag på. har aldrig kört aktivt på grus men vill gärna. och man bor i södra sandby så helt långt har vi ju inte från varandra. må väl, Tobbe
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Användarens profilbild
zodiak06
125cc
125cc
Inlägg: 192
Blev medlem: sön 25 feb 2007, 10:28
Answers: 0
Hoj: CRF1000L-2016 TT-Demo
Ort: Lund
Kontakt:

Inlägg av zodiak06 »

Skulle man på något tekniskt vis inte kunna ordna en telefonlista här nere i söder så om någon är sugen så skickar man ett sms till nr 1 som sedan skickar till nr 2 oavsett om nr1 vill ut just den dagen. Sms:et kan innehålla plats tid och avgång. Som ett kedjebrev ca? Så många är vi väl inte i söder? Borde vi inte kunna fixa detta? Var själv ute s söndags men det är inte lika roligt att ligga med glidare och sporthojar på asfalt. Saknade någon likasinnad.
Att åka fyrhjuldrivet året om i skåne, är som att ha flytväst på sig hela året för att man ska fiska kräftor i augusti.
Golf_GTR
50cc
50cc
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 19 mar 2008, 07:57
Answers: 0
Ort: Rydsgård XL600v -89

Inlägg av Golf_GTR »

Japp då var Teoriprovet färdigt. Och 1:a uppkörningen bokad om ca 2v.

Såja då var uppkörningen avklarad. Gick som en dans blev förvånad hur lätt det var. Körde upp 9/10 och har sedan dess redan kört 60 mil.

Men funderar på att skaffa en busigare 2:a hoj typ Hornet 900. Men det blir inte förän nästa år. Så om nån vill träffas för att ta en sväng så skicka ett pm så kan vi ta en sväng. Så länge det är över nollsträcket och inte regnar så e jag på.
// Jonas
Skriv svar