Frankrike med mera.

Allmänt snack om resor
Användarens profilbild
Trelle61
125cc
125cc
Inlägg: 144
Blev medlem: fre 22 feb 2008, 09:20
Answers: 0
Hoj: Varadero -02 ,-11,
Ort: Vinslöv

Frankrike med mera.

Inlägg av Trelle61 »

Då gick jag av båten igår och nu är det full förberedelse för mig och min sambo för årets första mc tur. Lite nutids historisk resa i Frankrike som jag hoppas kommer att avslutas med lite körning i Alperna.
Eftersom vi har tänkt oss att undvika motorvägar i största möjliga utsträckning så har vi inte planerat riktigt klart ännu men resan ser ut just nu enligt följande.
Ut med TT line till Trave natten mellan fredag-lördag sen går första etappen från Trave till Köln området där första övernattningen skall ske. Sen bär det i väg till Bastogne i Belgien, Somme i Frankrike och hoppas även ta oss till Normandie samma dag. En eller två dagar i Normandie, sen Paris en eller två dagar, vidare till Verdun sen blir det Bodensjön och efter detta är resten oklart. Har fått lite tips i Schweiz, sambon vill till Munchen så vi får se vad som händer. Lovar återkomma med en liten reseskildring när vi är hemma igen om två veckor.
Inter caecos regnat luscus
Anders
Trelleborg
Användarens profilbild
Jokern
1200cc
1200cc
Inlägg: 5011
Blev medlem: mån 04 jun 2012, 12:34
Answers: 0
Hoj: CRF 1000 DCT-2016
Ort: Landskrona - Skåne

Re: Frankrike med mera.

Inlägg av Jokern »

Det låter som en spännande resa..
Ser fram till bilder o berättelse på forumet *thumb_up*
Have a nice trip *pilot
Livet börjar där asfalten slutar ,,,,,,@,, :svart: ,,@,,,,
Varje dag är en HONDA(G)
_______________________
//Flemming
Användarens profilbild
Peter
1200cc
1200cc
Inlägg: 4083
Blev medlem: tis 14 dec 2010, 17:45
Answers: 0
Hoj: Varadero XL 1000-01
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Re: Sv: Frankrike med mera.

Inlägg av Peter »

Vad sugen man blir på att ge sig ut på äventyr. Vi ser fram emot alla fina bilder :grin:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skriv svar