Windows 8

Om kameror, videoredigering, GPS, datorer, mobiler, intercom etc.
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
Jimmy.s
700cc
700cc
Inlägg: 718
Blev medlem: tis 28 jun 2011, 20:10
Answers: 0
Hoj: Hojlös
Ort: Huskvarna

Windows 8

Inlägg av Jimmy.s »

Är det någon som har installerat detta på burken mer än jag? Upplever vissa problem i forumet, dom rörliga hojsmileys har fått spasmer och skakar som en gammel hd på10000rpm, kan inte vara bra för dom stackar hojarna, myyycket locktite på skruvarna där ;) och vissa bilder visas ej, kan vara något program jag har missat men funderar på hur pass uppdaterade dessa forum är på sånt här? eller det kanske inte finns inställningar för sådant, jag har inte en aning om hur en sida är uppbyggd

Har även vissa problem med flachplayer rent allmänt, bredbandskollen fungerar t.ex inte trots senaste installerade versionen av flach, är nog inte kompatibelt på nåt sätt ännu verkar det som enligt Adobe:s sida
The following issues can prevent rich media from playing:
•The site you opened is not on the Compatibility View (CV) list

säger inte mig så mycket men om jag förstår det rätt så är ej sidan uppdaterad för win 8, därför jag funderade på hur det var med denna sidan, är det någon som har lite tipps så skriv gärna
Användarens profilbild
benson
50cc
50cc
Inlägg: 102
Blev medlem: mån 04 okt 2010, 09:54
Answers: 0
Hoj: Varadero XL1000VA-07
Ort: Ingarö / Stockholm

Re: Windows 8

Inlägg av benson »

Om du kör i det gamla skrivbordsläget så borde allt fungera som tidigare.

Med vänlig hälsning, Benson
//Kenneth
Användarens profilbild
Jimmy.s
700cc
700cc
Inlägg: 718
Blev medlem: tis 28 jun 2011, 20:10
Answers: 0
Hoj: Hojlös
Ort: Huskvarna

Re: Windows 8

Inlägg av Jimmy.s »

testade att gå in via skrivbordet och testa och då fungerade i alla fall bredbandskollen, våra fina smileys har dock adhd ännu, även i chrome. Men det är väl som vanligt med windows, tar ett år innan allt börjar fungera riktigt bra och alla inställningar lirar och det mesta har kommit ikapp ;) sen kan det ju vara skit bakom tangentbordet
Skriv svar