TRÄFF

Berätta vad som är på gång. Bjud in eller tipsa kompisarna.
Användarens profilbild
Stefan
Forumadmin
Forumadmin
Inlägg: 5371
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 21:33
Answers: 0
Hoj: XL 700 VA -11
Ort: Enköping

Re: TRÄFF

Inlägg av Stefan »

Hehe...A8 ja...Gjorde ett tag där, jag med :D

Känner inte att jag kan binda mig för någonting, men fördelen att planera så här pass tidigt är ju att chansen ökar *thumb_up* Men, jag får väl avvakta lite hur det ser ut med boende m.m. Tält är t.ex. helt uteslutet om jag ska kunna resa mig dagen efter.

Men, det vore SKITKUL att träffa några härifrån IRL! Sammanstråla fredag, presentera oss, käka lite, ta några pilsner och sitta och ljuga lite. Sedan någon trevlig runda på lördagen, och en repris på kvällen (käk, pilsner och mer ljug), och på söndagen en lång (hm, lugn menade jag nog) dag i sadeln hem igen. :blå:

Nåväl, man får se. Under tiden noterar jag ett par nya "flinisar", tack för det :respekt:
Senast redigerad av Stefan den lör 05 maj 2012, 21:08, redigerad totalt 1 gånger.
Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen :)
Bild
Användarens profilbild
rydde
Developer
Developer
Inlägg: 978
Blev medlem: mån 14 sep 2009, 13:19
Answers: 0
Hoj: Varadero 06
Ort: Luleå
Kontakt:

Re: TRÄFF

Inlägg av rydde »

...okej, men varsch träffas vi i sommar om man känn sä sugen redan nu då? :?:

Edit: Ahh, nu såg jag Dalslandstråden, följer den och ser hur det utvecklas.
Come to terms with your ass, for it bears you
XL1000V -06, 300EXC -15
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6173
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: TRÄFF

Inlägg av Fibern »

Skye skrev:Helgen 5 - 7 Juli 2013, träffas vi i Funäsdalen. Det ska jag se till om inte annat. *beer_buddies*
Typiskt! Den helgen jobbar jag nattskift. :frust: Och under Dalslandsträffen dag helg.
Vi behöver en norr-träff. *thumb_up*
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6173
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: TRÄFF

Inlägg av Fibern »

Skye skrev:Fibro:

Det är ju 2013 vi pratar om Funäsdalen. Vet inte själv om jag är ledig men har i och med detta en chans att söka ledigt för evenemanget och ha det som stort mål sommaren 2013.
Jo, jag vet att det är nästa år. Men du anar inte hur svårt det kan vara att få extra semesterdagar under de tre semestermånader vi har eftersom vi skiftarbetare har åretrunt-drift och två av våra tvåveckorsledigheter under dessa månader är schemalagda semesterveckor. Och sen blir det huggsexa om femteveckan, vilken jag dessutom behöver spara dagar från till älgjakten.
Så det kan bli knepigt, men jag skulle gärna delta och kommer nog att försöka.
Gasa lugnt nu i Dalsland ni som ska dit. :röd:
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Skriv svar