Köpa väskhållare

Trådar om sånt du hänger på hojen. Väskor, dämpare och höga kåpglas...
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Sigge
Nyfödd
Nyfödd
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 28 sep 2014, 20:42
Answers: 0
Hoj: XL600V
Ort: Saxdalen

Köpa väskhållare

Inlägg av Sigge »

Hej!
Har precis köpt min första MC, och det blev en xl600v -94.
Nu undrar jag efter en hel del letande på nätet vart man får tag på väskhållare och
annat bra-att-ha tillbehör, tycker det är lite klent med sånt till denna modellen?
lika med reservdelar också.
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6168
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: Köpa väskhållare

Inlägg av Fibern »

Hej Sigge och välkommen till forumet.
Har du tittat i tråden "Shops"? Har själv inte behövt köpa sådan utrustning, men nog borde det finnas i någon av de undertrådarna.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Idefix
50cc
50cc
Inlägg: 101
Blev medlem: mån 04 nov 2013, 01:02
Answers: 0
Hoj: XL600VR + XL1000V7
Ort: Kristiansand (Norje)

Re: Köpa väskhållare

Inlägg av Idefix »

Velkommen, et godt valg. Jeg har VR modellen. Har konsekvent gått for Givi crush bøyler og veske bøyler. Tenk nøye gjennom veskene du vil ha før du bestemmer deg. Mye bra hos givi, liker spesielt de nye trekker veskene i 37 l. Går du for trekker outback vesker må du finne på noe annet ...for Alle alu panniers må du kjøpe noe som Touratech sine bøyler http://www.touratech.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Gjør et søk på ARDcases hvis du er hardcore touring.. Blir trekkere på meg, da jeg kan benytte samme bøyler for N21 veskene. http://www.givi.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Ser bra ut og er solide nok. Rimligst på ebay fra Italia.
You Meet the Nicest People on a Honda.

XL600VR Transalp 95 "Ronja" (for de indre skoger og byjungel)
XL1000V7 Varadero 07 "Tannløs" (den sorte dragen (nattvrede) for de lange turer)
Skriv svar