Mer att dregla över...

Mek & Tillbehörsnack
Kategoriregler
I denna ämneskategori håller vi oss strikt till ämnet. Vi förbehåller oss rätten att radera eller flytta ovidkommande inlägg.
Användarens profilbild
Stefan
Forumadmin
Forumadmin
Inlägg: 5371
Blev medlem: fre 03 okt 2008, 21:33
Answers: 0
Hoj: XL 700 VA -11
Ort: Enköping

Mer att dregla över...

Inlägg av Stefan »

Alla har vi våra egna mål med att köra hoj, mitt är att ha kul utefter vägen :)
Bild
Användarens profilbild
Laffe
1200cc
1200cc
Inlägg: 4486
Blev medlem: mån 17 dec 2012, 12:52
Answers: 0
Hoj: Africa Twin Hardcore -16
Ort: Gävle

Re: Mer att dregla över...

Inlägg av Laffe »

Yes indeed!! Hade man dragit in den där trissvinsten eller lotto så....meeen, vad är väl en bal på slottet?
"Man kör tills man är framme"
/Lasse
Fibern
1200cc
1200cc
Inlägg: 6168
Blev medlem: tis 12 maj 2009, 21:11
Answers: 0
Hoj: Skeppshult 7 vxl -02
Ort: Storkågeträsk

Re: Mer att dregla över...

Inlägg av Fibern »

Är väl i och för sig tur att jag inte dreglar över denna skapelse. Den lär ju inte ha sjunkit så pass i pris att jag hinner skaffa mig en till rimligt pris. Ett pris som skulle vara anpassat till en glad (hmm... :conf:...nåja) pensionär. Som jag snart blir. Och den ekonomiska buffert jag har kommer till stor del att investeras i en del förbättringar på huset. Å andra sidan så har jag en fullgod resvän just nu, som jag kanske inte hinner nöta upp innan huvud eller kropp sätter stopp.
Funderar däremot på varför kedjan på hojen på filmen, är så spänd. Är det bara för visningens skull, eller har den en annan typ av sving? Skulle min kedja sitta så tajt, då vill jag inte köra ens över en skalbagge. :shock:
Annars är det säkert en skitläcker hoj. Skulle vara ballt att provköra. Risken är bara att 95 kusar på ungefär samma vikt som min, skulle kunna sluta i tragedi på grund av gasglädje. Men en riktigt läcker äventyrare.

Fast nog är ju min snyggare.
Anders//
Det svåra är inte att köra fort. Det svåra är att väja vid behov.
CREA DIEM
Skriv svar